poniedziałek, 4 stycznia 2016

Talarki ziemniaczane z pesto


Wszyscy jesteśmy trochę rozleniwieni po przerwie świątecznej, więc dziś proponuję łatwe, szybkie i smaczne danie: talarki ziemniaczane z pesto.





Składniki:
Ziemniaki raczej większe,
Olej rzepakowy,
Ząbek czosnku,
Pesto,
Sól i pieprz



Wykonanie:

Ziemniaki myjemy i wkładamy do garnka całe w łupinach. Gotujemy, aż zmiękną, ale tak aby nie były rozgotowane.
Po ugotowaniu wyjmujemy z garnka i kroimy na dość grube talarki. Polewamy olejem, lekko solimy i pieprzymy. Oprószamy też startym czosnkiem (ja dodałam pół ząbka czosnku) i wkładamy do piekarnika na 15 minut 200 stopni.
Jak ziemniaczki się już zapieką wyjmujemy je nakładamy pesto i znowu do piekarnika na 10 min.

Talarki ziemniaczane można też posypać natką pietruszki i/lub koperku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dorsz w sosie pomarańczowo miętowym

 Dziś miałam ochotę na coś lekkiego i nowego. Miałam ochotę na coś nieokreślonego, pewnie wiecie, jak to jest. W sklepie zobaczyłam dorsza i...