poniedziałek, 11 stycznia 2016

Zupa z ananasa, imbiru i marchwi


Od dziś zaczynam tydzień wegetariański. Na obiadek mocne uderzenie smakowe zupa z ananasa. Składa się ona tylko z kilku składników, ale smakuję świetnie.






Składniki:
1,5 szklanki soku z ananasa,
1 puszka mleczka kokosowego,
Imbir, taki prostokąt o wielkości 3 na 4 cm,
4 marchewki,
1 łyżka oliwy,


Wykonanie:
Obieramy marchew i imbir ucieramy na tarce, ja wrzuciłam wszystko do blendera. W garnku podgrzewamy łyżkę oliwy i wrzucamy składniki, gotujemy na średnim ogniu przez 7 min pod przykryciem. Następnie dodajemy 1/5 szklanki soku ananasowego. Ja robiłam sok sama, więc był dość gęsty, ale oczywiście można użyć gotowego. Dodajemy puszkę mleczka kokosowego, mieszamy i zostawiamy na ogniu na następne 6 minut.  Można lekko przyprawić białym pieprzem.
Podawać na ciepło najlepiej z listkiem kolendry, jako ozdobą.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dorsz w sosie pomarańczowo miętowym

 Dziś miałam ochotę na coś lekkiego i nowego. Miałam ochotę na coś nieokreślonego, pewnie wiecie, jak to jest. W sklepie zobaczyłam dorsza i...