poniedziałek, 23 października 2017

Chia pudding

Bardzo prosty, mega zdrowy i niezwykle smaczny. Ziarna Chia są coraz bardziej popularne i można je kupić w każdym markecie za przyzwoite pieniądze. Można je dosypywać do porannych płatków, albo do mąk i kasz. Można nimi posypać sałatki.
Ja zrobiłam dziś pudding.







Składniki:

1/2 puszki mleka kokosowego;
4 łyżki nasion chia (około);
1 figa,
Sok z malin, jako barwnik jednej warstwy;
Kilka winogron;
Mięta do dekoracji



  Wykonanie:

Kilka łyżek nasion chia mieszamy z mleczkiem kokosowym, część odkładamy i dolewamy sok malinowy, jako barwnik, można dodać kawę, kurkumę, karob itd. Układamy mieszankę w naczyniu warstwami, dodając figi. Jako dekorację również kładziemy figi, kilka winogron, listki mięty.

Smacznego:))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dorsz w sosie pomarańczowo miętowym

 Dziś miałam ochotę na coś lekkiego i nowego. Miałam ochotę na coś nieokreślonego, pewnie wiecie, jak to jest. W sklepie zobaczyłam dorsza i...